Over Excellent Administratie
Excellent Administratie is een klein en onafhankelijk administratiekantoor gevestigd in Almere en heeft zich gespecialiseerd in de administratie voor ZZP'ers het Midden- en Kleinbedrijf uit verschillende branches en particulieren.
Excellent Administratie biedt expertise op verschillende administratieve disciplines. Van jaarrekeningen tot begrotingen en van fiscale aangiften tot starterbegeleiding. Wij bieden u administratieve assistentie waar en op de wijze die u wenst.
Excellent Administratie verzorgt het snel, degelijk en betrouwbaar. Zonder al te veel opsmuk en zonder al te veel poeha. Wij zijn flexibel, efficiënt, klantgericht en deskundig en vooral persoonlijk. Ons motto is: uw zaak is onze zaak. Wij voelen ons zeer betrokken bij uw onderneming; alsof het de onze is. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om.
Onze filosofie gaat uit van de gedachte dat u meer mag vragen van een administratiekantoor of belastingadviseur dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de belastingaangifte. Goede serviceverlening, een vast boekjaar tarief en geen 9 tot 5 mentaliteit worden door onze relaties als opvallende kenmerken genoemd van ons kantoor.
Excellent Administratie in het kort
Particulier / zakelijk
Diensten
Bedrijfsgrootte
Onze locatie
