sluiten X

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

Kaart verbergen
logo
  • IJslandpark 37
    2034 RZ Haarlem
  • 06-13936399
  • Website

administratiekantoor-haarlem

Administratiekantoor-Haarlem staat zeven dagen per week klaar voor de ZZP' er. Wij zijn specialist in de boekhouding en administratie van de ZZP' er en bieden u een vaste all inclusive prijs. U bent al klant vanaf 80 euro excl BTW per maand. Ons jaartarief bedraagt 960 euro excl BTW.

Administratiekantoor Haarlem

Administartiekantoor-Haarlem regelt daarvoor uw ZZP-boekhouding per kwartaal, wij dienen uw aangifte omzetbelasting in, maken uw balans- en winst- en verliesrekening op en dienen uw aangifte Inkomstenbelasting in. Daarnaast zijn we 12 uur per dag bereikbaar voor vragen.

Bent u op zoek naar een administratiekantor dat met u meedenkt en die zeven dagen per week bereikbaar is. Hulp biedt waar u dat nodig heeft en waar u ook na 18.00 uur ’s avonds terecht kunt? Bel dan met administratiekantoor Haarlemr.
Wij bewijzen al jaren zo’n boekhouder te zijn. Met een all-inn pakket (vaste prijs voor complete boekhouding en alle aangiften) zijn wij voor menige eenmanszaak en ZZP’er de boekhouder.

Voordelen zzp'er

Als zelfstanige heeft u recht op MKB-winstvrijstelling. Werkt u meer dan 1225 uur per jaar aan uw bedrijf dan heeft u tevens recht op zelfstandigenaftrek en startersaftrek. Wij kunnen u verder wijzen op andere fiscale voordelen. Denkt u aan meewerkaftrek, arbeidsbeloning fiscale partner of fiscale oudedagsreserve.

Wat doet administratiekantoor Haarlem?

  • startende zzp'er helpen met extra advies in de opstartfase
  • Het invoeren van verkoopfacturen, de inkoopfacturen,
  • bijhouden debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Boeken van mutaties van de bank, giro, kasboek
  • Wij stellen de balans-en winst en verliesrekening samen
  • Dienen aangifte Inkomstenbelasting (IB) in.
  • Elk kwartaal de aangifte omzetbelasting
  • Verzoeken om uitstel voor inkomstenbelasting

Prijs bij administratiekantoor Haarlem

Met een all-inn pakket (vaste prijs voor complete boekhouding en alle aangiften) zijn wij voor menige eenmanszaak en ZZP’er de juiste boekhouder. 


Het is vaak gunstiger om uw administratie aan ons uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Onze factuur is voor u aftrekbaar. Valt u voor de Inkomstenbelasting in 42 procent of 50 procent belasting, dan betaalt u in feite slechts de helft van onze bruto prijs. Wij zijn, door jarenlange ervaring ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedkoop. Wij houden al administraties bij vanaf 80 euro per maand exclusief BTW.

Online aanleveren

U bent jong van geest en ziet de kansen die online biedt. U kiest ervoor om op een moderne wijze uw administratie  aan te leveren. U heeft niets met met papier, ordners en tabellarische kasboeken. Dan kunt u bij ons online bonnen, facturen en bankafschriften mailen. Wij verwerken de administratie. U kunt uw ZZP-boekhouding in een map aanleveren maar ook gratis online aanleveren. Onze voorkeur gaat dan uit naar een MT-940 bestand.

Jaarrekening

De jaarrekening is niet verplicht voor de zzp'er Als ZZP’ er betaalt u bij ons ook niet voor de jaarrekening, die heeft u namelijk helemaal niet nodig, maar wordt door andere kantoren nog wel in rekening gebracht. Natuurlijk ontvangt u voor 31 maart de balans- en winst en verliesrekening. Hierin ziet u de cijfers als in een jaarrekening zouden staan, alleen de dure taal en de kengetallen ontbreken.

Deze balans nemen wij op in uw winstaangifte voor de Inkomstenbelasting. U betaalt hier niet extra voor. Besluit u later een eigen woning te kopen, dan gaan de meeste banken akkoord met de door ons verstrekte cijfers. Is dat niet het geval en blijkt dat u toch eeb jaarrekening nodig heeft, dan maken wij graag een jaarrekening voor u. Dit kost u dan wel maximaal 480 euro exclusief btw.

Contact

Wilt u een gratis kennismakingsgesprek! Op ons kantoor, in de Jopenkerk of bij uw onderneming op locatie. Wij komen namelijk ook naar de ZZP’er toe.

Onze ervaring wijst uit u het beste per 1 januari 2020 kunt overstappen naar een nieuw administratiekantoor.Bij overstap op 1 januari kan de huidige boekhouder het afgelopen boekjaar afronden en beginnen wij met een goede balans aan 2021. Bel voor meer info 06-13936399 of mail info@zzp-boekhouder.nl


Foto's van administratiekantoor-haarlem


administratiekantoor-haarlem in het kort

Bedrijfsgrootte:

Ja

Particulier / zakelijk

  • Zakelijk

Diensten

  • Advisering
  • Belastingaangifte
  • Boekhouding
  • Controle
  • Fiscaliteiten
  • Opmaak jaarrekening
  • Startersbegeleiding