sluiten X

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De (on)bereikbaarheid van de ZPPer.

In het artikel hier beneden is onderzocht hoe het daarmee staat. Het is natuurlijk erg zuur als je hierdoor opdrachten en of orders mist. Een goede bereikbaarheid is tegenwoordig een must!

Telefoondienst.

Zeer binnenkort zal ik een telefoondienst beginnen. ZZP ers en bedrijven, of instellingen kunnen dan doorschakelen naar mijn telefooncentrale zodat hun klant(en) op een juiste wijze worden te woord gestaan.

Daar dit een nieuwe uitdaging is, ben ik op zoek naar ZZP ers en/of ondernemers waarmee ik kan proefdraaien. Het mes werkt dan aan beide zijden: Ik doe de nodige ervaring op en u ontdekt hoe handig het kan zijn een uur of een paar uur per dag of enkele dagdelen in de week, tijdens uw werk niet gestoord te worden door de telefoon.
Ik zie uw reacties en interesse en reacties met belangstelling tegemoet!

Bereikbaarheid zzp'ers slecht.
Het is slecht gesteld met de bereikbaarheid van eenmanszaken in Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek dat uitgevoerd is door BTC Solutions uit Amstelveen. Ongeveer 1000 eenmanszaken en zzp'ers in Nederland werden getest.

Van de bedrijven is 55 procent niet bereikbaar voor potentiële klanten. Hierbij werd er door 45 procent de telefoon gewoonweg niet opgenomen (dus ook geen voicemail). Vanwege gebrek aan tijd, moest bij elf procent vooral 's avonds teruggebeld worden. De partner blijkt een structureel onderdeel van de bedrijfsvoering. In dertien procent van de gesprekken bleek de partner de telefoon te beantwoorden.

Klanten missen
Bijna de helft van de deelnemers heeft wel eens het gevoel door slechte bereikbaarheid klanten, en dus omzet, te missen. Vooral zzp'ers die vooral mobiel werken, weten niet hoe zij de problemen van bereikbaarheid moeten oplossen. Door de kleinschaligheid van het bedrijf zijn de vaak dure oplossingen geen optie en kunnen zij bij de gemiddelde telecomleverancier, niet de beste en scherpste tarieven bedingen.

http://www.onebizz.nl/hoe-doe-jij-dat/organisatie/bereikbaarheid-zzp-ers-slecht_000357.htm

Op October 29, 2009