Over Administratiekantoor Hofman
Wij zijn een kleinschalig en flexibel administratiekantoor dat werkzaam is in de omgeving van Meppel en Steenwijk. Administratiekantoor Hofman richt zich voornamelijk op starters, ZZP’ers, eenmanszaken, Vennootschap onder Firma (VOF), MKB en freelancers.
Op onze website kunt u kennis maken met ons kantoor en onze diensten. Voor ons staat persoonlijk contact en deskundigheid hoog in het vaandel.
Wat kan administratiekantoor Hofman voor u o.a. betekenen:
· Complete Administratie & Secretariële dienstverlening voor Ondernemers
· Belastingzaken voor zowel Ondernemers als Particulieren
· Debiteurenbeheer
· Advies
Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij voor u dezelfde werkzaamheden kunnen verzorgen tegen een aantrekkelijk tarief.
Uiteraard willen wij, net als u, iets verdienen. Wat kost onze dienstverlening? Dit hangt natuurlijk o.a. af van de omvang van de werkzaamheden voor uw onderneming maar ook van de manier waarop u zelf de gegevens bij ons aanlevert. U kunt misschien begrijpen dat een ondernemer die alles in de figuurlijke schoenendoos aanlevert, in verhouding, meer zal betalen dan een ondernemer die zijn/haar gegevens gesorteerd aanlevert.
Wilt u weten wat administratiekantoor Hofman voor u kan betekenen, neemt u dan contact met ons op. Administratiekantoor Hofman maakt met u een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Natuur is dit persoonlijke gesprek geheel vrijblijvend.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 06 21 42 89 48.
Op onze website kunt u kennis maken met ons kantoor en onze diensten. Voor ons staat persoonlijk contact en deskundigheid hoog in het vaandel.
Wat kan administratiekantoor Hofman voor u o.a. betekenen:
· Complete Administratie & Secretariële dienstverlening voor Ondernemers
· Belastingzaken voor zowel Ondernemers als Particulieren
· Debiteurenbeheer
· Advies
Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij voor u dezelfde werkzaamheden kunnen verzorgen tegen een aantrekkelijk tarief.
Uiteraard willen wij, net als u, iets verdienen. Wat kost onze dienstverlening? Dit hangt natuurlijk o.a. af van de omvang van de werkzaamheden voor uw onderneming maar ook van de manier waarop u zelf de gegevens bij ons aanlevert. U kunt misschien begrijpen dat een ondernemer die alles in de figuurlijke schoenendoos aanlevert, in verhouding, meer zal betalen dan een ondernemer die zijn/haar gegevens gesorteerd aanlevert.
Wilt u weten wat administratiekantoor Hofman voor u kan betekenen, neemt u dan contact met ons op. Administratiekantoor Hofman maakt met u een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Natuur is dit persoonlijke gesprek geheel vrijblijvend.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 06 21 42 89 48.
Administratiekantoor Hofman in het kort
Particulier / zakelijk
Particulier
Zakelijk
Diensten
Advisering
Boekhouding
Controle
Fiscaliteiten
Opmaak jaarrekening
Salarisadministratie
Bedrijfsgrootte
2 - 5 medewerkers